برای خرید صندلی برای کودکتان باید چند نکته را در نظر بگیرید 

ندازه. چه مقدار فضا دارید و چه مقدار فضا، صندلی مورد نظر شما می خواهد؟ مطمئن شوید که این دو از نظر اندازه با هم تطابق دارند.

ثبات. هرچه که صندلی کودک شما پهن تر باشد بهتر است . مطمئن شوید که صندلی شما در طی وعده های غذایی ثابت می ماند
قابلیت شستشو. هیچ راهی برای جلوگیری از کثیف شدن صتدلی کودک وجود ندارد. صرف نظر از نوع صندلی که انتخاب می کنید, مطمئن شوید که تمیز کردن آن آسان است و قطعا از پارچه هایی که لکه دار می شوند یا نیاز به نگهداری زیاد دارند اجتناب کنید.

ااگر شما صندلی چرخ دار برای کودکتان میخریدید دو نوع صندلی وجود داشت یک نوع که به میز شما وصل میشود و نوع دیگر بع صندلیتان 

صندلی های قابل حمل که به میز وصل می شوند. این ها بسیار مشهور شده اند بعضی از خانواده ها آنها را به جای صندلی کودک معمولی می خرند. شما تنها باید مطمئن شوید که با میز شما سازگاری دارد و آن را خراب نمی کند.این صندلی ها به اندازه صندلی های استاندارد کودک ایمن هستند, مطمئن شوید که حدود وزن را رعایت می کنید تا از ثبات صندلی با بزرگ شدن کودک خود اطمینان حاصل کنید. بهترین گزینه برای سفر صندلی های هستند که چهارچوب شان روی هم تا شده و تخت می شوند.

صندلی های قابل حمل که به صندلی متصل می شوند. این صندلی ها از پایه های صندلی استفاده می کنند و می توانند به عنوان یک صندلی بلند برای کودک یا همراه با امکانات دیگر ( سینی ) مورد استفاده قرار گیرد. به خاطر اینکه این صندلی ها تخت نمی شوند, افراد کمتری آنها را به عنوان گزینه قابل حمل انتخاب می کنند. با این حال, به خاطر اینکه کوچکتر از اندازه صندلی معمولی است می تواند به عنوان صندلی دوم برای نگه داشتن در خانه مادربزرگ برای استفاده پاره وقت مناسب باشد.

برای خرید و فروش انواع صنو و دست دوم میتوانید از وب سایت دوربین استفاده کنید 

ادرس سایت : doorbin.me