لوازم خانگی جدید

لوازم خانگی جدید که آشپزخانه ها را در سال ۲۰۱۷ تسخیر می نماید.انسانها به یمن تکنولوژی زندگی متفاوت و راحتی را پیدا کرده اند و این موفقیت شامل آشپزخانه هایخانه های امروزی نیز می گردد. در ادامه ۵ تکنولوژی جدید و جذاب در حوزه آشپزخانه در سال ۲۰۱۷ معرفی می گردد.

  • پخت و پز خودکار غذا

نسل جدید لوازم برقی آشپزخانه مانند اجاق گاز، مایکروفر ، آرام پز، کتری برقی و قهوه ساز به صورت کاملا خودکار به سیستم وای فای وصل خانه می شوند و از طریق اپلیکیشن و نرم افزارهایی که روی گوشی موبایل و تبلتها و حتی PC ها نصب شده اند توسط کاربران  کنترل و برنامه ریزی می گردند.



لوازم خانگی جدید

  • یخچال های باهوش

یخچالهای جدید  هنگامی که در یخچال را ببندید، از فضای درونی خود و همچنین مواد غذایی داخل یخچال  عکس می گیرند و زمانی که می خواهید برای خانه خرید نمایید این عکس را برای شما ارسال می کنند تا بر اساس آن مواد غذایی را تامین نمایید.  همچنین این یخچالهای توانایی این را دارند تا مدت زمان حضور مواد غذایی را اعلام نموده و در زمینه تاریخ مصرف آنها اطلاعات کاملی را در اختیار قرار دهند.

برای خرید انواع لوازم خانگی نو و دست دوم میتوانید از وب سایت دوربین استفاده کنید doorbin.me

لوازم خانگی جدید

  • وسایل برقی خود تعمیر

شاید عجیب باشد ولی لوازم آشپزخانه مدرن می توانند در هنگام نقص فنی با متخصصین فنی و تعمیرکاران به صورت خودکار تماس گرفته و در زمینه نقص فنی پیش آمده یا قطعاتی که نیاز به تعویض یا تعمیر دارند  در ارتباط باشند.

برای خرید انواع لوازم خانگی نو و دست دوم میتوانید از وب سایت دوربین استفاده کنید doorbin.me